شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
۰
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶

استفاده از نوشت‌افزارهای ایرانی فرصت شغلی به جوانان می‌دهد

رییس مجمع نمایندگان و نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید توجه داشته باشند که با استفاده از نوشت‌افزارهای ایرانی فرصت‌های شغلی برای جوانان کشور ایجاد می‌کنند.
استفاده از نوشت‌افزارهای ایرانی فرصت شغلی به جوانان می‌دهد
به گزارش توليد ايرانی؛ حسین امیری خامکانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: با استفاده از نوشت افزارهای ایرانی دیگر فرصت های شغلی جوانان کشورمان در اختیار خارجی‌ها قرار نمی‌گیرد بلکه یک بازار چند میلیونی داخلی را تضمین میکند.

وی تصریح کرد: اگر تولیدکنندگان و خانواده ها همت کنند و اقلام نوشت افزار داخلی با کیفیت را تولید و مصرف نمایند مطمئنا این گردش مالی باعث رونق تولیدات داخلی و اشتغال می شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل امروز کشور اشتغال و بیکاری جوانانی است که با نوشت افزارهای وارداتی تحصیل کرده و فارغ التحصیل می‌شوند.

وی گفت: راه حل مشکل اشتغال جوانان در گرو تولید و فعالیت واحدهای تولیدی است و از سوی دیگر رونق تولید و اقتصاد در گرو گردش مالی و مصرف محصولات تولیدی می باشد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس خاطرنشان کرد: استفاده از نوشت افزارهای ایرانی یک بازار چند میلیونی داخلی را تضمین می کند که اگر تولید کنندگان و خانواده ها همت کنند و اقلام داخلی با کیفیت را تولید و مصرف نمایند مطمئنا این گردش مالی باعث رونق تولیدات داخلی و اشتغال میشود.

وی با اشاره به وظیفه دولت و وزارتخانه ها در این خصوص افزود: هه مکلفند در راستای استفاده حداکثری از توان داخلی از واردات اجناسی که در داخل تولید می شوند جلوگیری کنند.
کد مطلب: 12612
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *