جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۱
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۵

تولید خمیردندان‌ گیاهی با حذف مواد شیمیایی سرطان‌زا+عکس

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید خمیردندان گیاهی شده است که هیچ عارضه‌ای ندارد و از بروز سرطان جلوگیری می‌کند.
تولید خمیردندان‌ گیاهی با حذف مواد شیمیایی سرطان‌زا+عکس
توليد ايرانی: شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های های مبتنی بر دانش باعث رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.
باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که توسط محققین این شرکت‌ها تولید شده است.
 یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید دارو‌های گیاهی دانش بنیان شده است که مواد شیمیایی بسیار کمی دارد.
مدیر شرکت دانش بنیان خرم و صنعت با اشاره به این موضوع که دارو‌های تولید شده، گیاهی هستند؛ اظهار کرد: شاید در برخی از آن‌ها مواد شیمیایی به کار رفته باشد، اما ترکیبات شیمیایی آن بسیار کم است و مبنای کلی این دارو‌ها را مواد گیاهی تشکیل می‌دهد.
وی با بیان این موضوع که خط تولید این شرکت در زمینه تولید دارو بسیار وسیع است، معرفی محصولات آن پرداخت و گفت: داروی ضد عفونی کننده حلق و دهان درجه ۱ و ۲ و ۳، داروی درمان همروئید، کاهنده فشار و چربی خون که از سکته‌های شبانه جلوگیری می‌کند، داروی درمان سوزش پای نوزاد از جمله دارو‌های گیاهی هستند که این شرکت به تولید آن می‌پردازد.
برطرف کردن  آبسه دندان در یک روز
مدیر این شرکت ادامه داد: در تمامی خمیردندان‌ها ماده‌ای تحت عنوان سولفات وجود دارد که این ماده در بلند مادت سبب بروز سرطان در افراد می‌شود، اما شرکت ما موفق به تولید خمیردندان کاملا گیاهی شده است که مواد مضر و سرطان‌زا ندارد.
وی در خصوص محصول ضد عفونی کننده دهان و دندان که این شرکت آن‌را تولید کرده است، توضیح داد: گاهی اوقات فرد با آبسه لثه مواجه می‌شود در این زمان دندانپزشک برای او قرص‌های شیمیایی را تجویز می‌کند که روند درمان بوسیله این داروها چند روزی طول می‌کشد، اما با داروی گیاهی تولید شرکت ما این عارضه ظرف مدت ۲۴ ساعت بر طرف خواهد شد.
 مدیر این شرکت دانش بنیان ادامه داد: بسیار‌ی از مواد ضد عفونی کننده دهان و حلق در مدت زمان بسیار کوتاه از بین می‌روند و تاثیر خود را از دست می‌دهند برای رفع این موضوع قرص گیاهی تولید شده است که با طعم و رایحه بسیار خوب به مدت ۱۲ ساعت در بالای لثه قرار می‌گیرد و در این مدت به طور دائم محیط حلق و دهان را ضد عفونی می‌کند.
وی در خصوص دارو‌های تولید شده دیگر یادآور شد: کاهنده فشار و چربی خون بالا، تقویت کننده مو و حذف جانبی شامپو و داروی جلوگیری از ریزش مو و ابرو از جمله دارو‌های گیاهی دیگری هستند که شرکت ما آن‌ها را تولید می‌کند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 1258
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *