پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
۰
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳

ادارات دولتی نباید در مسیر رونق تولید سنگ اندازی کنند

فرماندار سنندج ضمن تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ خدمت به مردم، اظهار داشت: ادارات دولتی نباید در مسیر توسعه و رونق تولید سنگ اندازی کنند.
ادارات دولتی نباید در مسیر رونق تولید سنگ اندازی کنند
به گزارش توليد ايرانی؛ محمدابراهیم زارعی بعد از ظهر امروز در همایش امربه معروف و نهی از منکر و توسعه اقتصادی استان  با اشاره به ظرفیت بالای استان کردستان برای حمایت از تولید داخلی، اظهار داشت: متاسفانه در مسیر تولید داخلی استان چند مورد سهل انگاری وجود داشته که موجب تاخیر در حمل و نقل و تولید کالاهای داخلی بوده است.

وی یکی از این موارد را کارخانه سیگار سقز عنوان کرد و گفت: یکی از بهترین‌ کارخانه‌های موجود در کشور است که با سرمایه گذاری خارجی و بدون کمک شروع به کار کرده است اما می بینیم تقریبا ۹ روز است محموله تولیدی این کارخانه که صادراتی و مقصد آن مرز جلفا است در ایستگاه بازرسی یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان غربی متوقف شده است.

وی همچنین افزود: از جمله مورد دیگری هم دستگاه تاریخ زن کارخانه تولید آدامس بُن کردستان بود که برای تعمیر به خارج از استان فرستاده شده بود،  توقیف شد و در نهایت با مداخله مسئولان استانی و اصرار آنها مشکل برطرف و اجازه تردد به خودروی حامل این دستگاه داده شد.

فرماندار شهرستان سنندج همچنین از بانک ها انتقاد کرد و خواهان تغییر عملکرد آنها شد و گفت: بانک ها باید بر  تولید و رونق اقتصادی تمرکز کنند نه صرفا جمع آوری و نگهداری پول ها، بلکه باید این موارد در خدمت  رونق تولید قرار بگیرد. 

زارعی ادامه داد: تمام کارکنان در بخش دولتی باید در حمایت از انجام امورات مردم آسان کاری کنند و حامی سرمایه‌گذاران باشند نه اینکه کار مردم را به تاخیر انداخته و کارشکنی کنند زیرا این یک امر منکر است.

وی با ذکر این نکته که فرهنگ خدمت به مردم یک امر معروف است، یادآور شد: همه ما در جامعه اسلامی خود رسالت داریم و باید در این راستا عمل کنیم.
کد مطلب: 12303
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *