رونق تولید و اشتغالزایی کارآمدترین ابزار پیشگیری از وقوع جرم

28 مرداد 1398 ساعت 11:41

حمایت از سرمایه گذاری مشروع ، رونق تولید و اشتغالزایی کارآمدترین ابزار برای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی است و از همین رو نباید هیچ گونه وقفه ای در امر تولید ایجاد شود.


به گزارش تولیدایرانی؛ رییس کل دادگستری هرمزگان عصر شنبه در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: ضرورت دارد با تدبیر مناسب و تشریک مساعی در جهت حمایت از سرمایه گذاری مشروع و رفع موانع پیشرفت اقدام شود.

علی صالحی بیان داشت: در شرایط فعلی نقش کارآفرینان و فعالان اقتصادی در کشور نقشی ویژه است و دستگاه قضایی هرمزگان به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اعلام می دارد که از فعالیت قانونی آن ها در اقصی نقاط استان حمایت می‌کند.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان تصریح کرد: کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع در استان هرمزگان به جدیت پیگیر اجرای مصوبات قانونی است تا سرمایه گذاران در فضایی توأم با امنیت و آرامش، فعالیت خود را ادامه دهند.

وی با  اشاره به مطالب مطرح شده از سوی برخی فعالان اقتصادی، با اعلام اینکه در شرایط کنونی برخی کارخانه ها و واحدهای تولیدی با مشکل تأمین نقدینگی و بانک‌ها نیز درگیر مشکلات بازپرداخت تسهیلات خود هستند، گفت: بانک ها باید با توجه به مبانی قانونی و شرعی به نحوی عمل کنند که هیچ یک از بنگاه های تولیدی و بانک ها متضرر نشوند و چرخه تولید ادامه یابد.

صالحی با بیان اینکه ظرفیت های بسیاری در بخش های مختلف صنعتی ، کشاورزی و گردشگری در هرمزگان وجود دارد، اظهار داشت: باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شود و تحقق این موضوع نیز نیازمند عزم جدی متولیان امر تولید و هم افزایی و هماهنگی بین بخشی میان تمامی دستگاه های اجرایی ، نظارتی و قضایی است.

فعالیت ۲۸ شهرک صنعتی در هرمزگان
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان نیز در این دیدار گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، هیچ شهرک صنعتی در استان وجود نداشت اما هم اکنون هرمزگان از ٢٨ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ٢٢ شهرک و ناحیه صنعتی در حال بهره برداری برخوردار است.
سید امیر امیرزاد بیان داشت: در حال حاضر بیش از ٤١٠ واحد صنعتی در هرمزگان به بهره برداری رسیده و ٦٠٠ طرح صنعتی در حال ساخت در شهرکهای صنعتی استان وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: با ساخت و بهره برداری از این واحدهای صنعتی در مجموع برای حدود ٥٤٠٠ نفر اشتغال در استان ایجاد شده است.
 


کد مطلب: 11376

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/11376/رونق-تولید-اشتغالزایی-کارآمدترین-ابزار-پیشگیری-وقوع-جرم

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com