شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۱

فرهنگ کار و اشتغال باید بازتعریف شود

رفسنجان - فرماندار رفسنجان با تاکید بر لزوم بازتعریف فرهنگ کار و اشتغال گفت: حرکت به سوی یادگیری یک مهارت حرکت به سوی زندگی هنرمندانه است.
فرهنگ کار و اشتغال باید بازتعریف شود
توليد ايرانی: مجید فصیحی هرندی در مراسم افتتاح کارگاه آموزش صنایع دستی مس تزئینی در روستای هرمزآباد رفسنجان ایجاد فرصت اشتغال برای افراد دارای مهارت را یک کار خیر دانست و اظهار داشت: تقاضای عده زیادی از جوانان شهرستان فراهم کردن فرصت اشتغال است.
وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ کار و اشتغال را بازتعریف کنیم، بیان کرد: کار باید مبتنی بر آموزش و مهارت آموزی باشد و هر جای دنیا که نگاه کنیم افرادی اتفاقات خوب را رقم زده اند که بینش آنها فراتر از جایی بوده که زندگی می کنند.
فرماندار رفسنجان با تأکید بر اینکه کار بدون مهارت آموزی بی معنی است، یادآور شد: امروزه بسیاری از مشاغل توسط اتباع افغانستانی در رفسنجان انجام می شود و حتی در اداره فنی و حرفه ای نیز میزبان آموزشی بسیاری از اتباع هستند و مدارکی که در این مرکز صادر می شود بین المللی است.
فصیحی هرندی با اشاره به این مطلب که حرکت به سوی یادگیری یک مهارت حرکت به سوی زندگی هنرمندانه است، تصریح کرد: اگر کسی مهارت را در بازوی خود داشته باشد در هر جا زمینه اشتغال او فراهم است.
فرماندار رفسنجان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم برگزاری این دوره های آموزشی مفید مانند یک رودخانه به صورت مستمر ادامه داشته باشد و در آینده نزدیک از بین افراد حاضر در این دوره آموزشی، افراد شاخصی در سطح کشوری و بین المللی در زمینه صنایع دستی داشته باشیم.
 
کد مطلب: 11282
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *