پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸

اجرای 4 طرح بزرگ اشتغال‌زا در شهرستان درگزین

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از اجرای ۴ طرح بزرگ اشتغال‌زا در شهرستان درگزین خبر داد.
اجرای 4 طرح بزرگ اشتغال‌زا در شهرستان درگزین
به گزارش توليد ايرانی؛ احمد توصیفیان پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان درگزین گفت: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال و معیشت جامعه به خصوص جوانان سند توسعه اشتغال استان همدان براساس مزیت های منطقه ای با پیش بینی برنامه های اشتغالزا در طول سه سال باقیمانده از برنامه ششم توسعه تهیه شده است.

وی گفت: سهم ایجاد اشتغال شهرستان درگزین در سال  ۹۸ تعداد ۴۸۷ نفر و میانگین سالانه ۴۹۳ نفر پیش بینی شده است.

توصیفیان گفت: با توجه به اینکه هنوز  عنوان این شهرستان در سامانه ملی رصد افزوده نشده از مسئولین  شهرستان درگزین خواست می شود فهرست مشاغل جدید براساس  فرصت های شغلی ایجاد شده را کماکان به صورت مکتوب به دبیرخانه شهرستان اعلام کنند.

وی همچنین گفت: براساس آمار اعلامی دستگاههای اجرایی از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۲۵ فرصت شغلی در شهرستان درگزین ایجاد شده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان همدان افزود: با همت مسئولین استان طرحهای خوبی از قبیل گیاهان دارویی و شهرک گلخانه با تعداد ۳۷ قطعه در شهرستان درگزین اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: احیای کارخانه کشت و صنعت کرفس که از ۱۵ سال پیش تعطیل و بلاتکلیف بوده و ایجاد گاوداری صنعتی ۶ هزار راسی سنقرآباد توسط شرکت شستا از دیگر پروژه های اجرایی این شهرستان است که در حال پیگیری است.
کد مطلب: 11230
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *