جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۸

برنامه ریزی برای رفع موانع تولید ضروری است

ساری - نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، برنامه ریزی برای رفع موانع تولید را الزامی دانست و خواهان تلاش بخش های مختلف در این راستا شد.
برنامه ریزی برای رفع موانع تولید ضروری است
توليد ايرانی: محمد دامادی پنجشنبه شب در نشست اتاق فکر صنعت و تولید در ساری بابیان اینکه رفع موانع تولید، رفع همان قانون نادرست و غیر کارشناسی نماینده مجلس است، افزود: اگر نماینده مجلس قانون را درست می‌نوشت، دولت درست اجرا و دستگاه نظارتی درست برخورد می‌کرد؛ وضع ما به اینجا نمی‌رسید که ۱۱ میلیون بیکار در کشور داشته باشیم و به الگوهای مارکسیستی برسیم.

وی بابیان اینکه ما اصول اولیه را رعایت نمی‌کنیم، گفت: قانون مانند سازه ماندگار است و اگر قانون خوب باشد، اثرش ۳۰ سال باقی می‌ماند.

دامادی بابیان اینکه هنگامی‌که نماینده مجلس به دستگاه دولتی مراجعه کند و کارش انجام نشود برای آن دستگاه طرحی می‌نویسد تا انتقام بگیرد، افزود: به‌تبع سیستم قانون‌گذار و نظارتی که این‌گونه باشد، اجرا دولت هم همین‌گونه می‌شود، کارخانه‌دار و تولیدکننده نیز دچار مشکل می‌شود.

وی با تأکید بر شفافیت، ساختن کشور را منوط به صداقت و راست‌گویی نمایندگان مجلس، دولتمردان، دستگاه قضا و به‌تبع آن دیگر مردم دانست.

دامادی بابیان اینکه نباید هرکسی در کار دیگری دخالت کند، افزود: ابتکار عمل و شجاعت را از مدیران ما گرفته‌اند و هرروز دنبال مچ‌گیری هستند؛ اگر مچ‌گیری واقعی بودند، چرا مچ هشت هزار و سه هزار میلیارد را نگرفته‌اند.
کد مطلب: 112
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *