پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۴

مجوز تولید۲۰ محصول دارویی در چهارمحال و بختیاری صادر شد

رئیس دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری گفت: این استان قطب گیاهان دارویی محسوب شده و در این راستا مجوز تولید و بسته‌بندی ۲۰ محصول دارویی برای دانشگاه آزاد صادر شده است.
مجوز تولید۲۰ محصول دارویی در چهارمحال و بختیاری صادر شد
توليد ايرانی: مظاهر نیکخواه، رئیس دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهم‌ترین دستورکار‌های مصوب در شانزدهمین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این جلسه درباره چهار طرح اقتصادی مواد شوینده، توسعه گاوداری، تولید محصولات لبنی، ساخت و تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی و اسانس‌گیری از گیاهان معطر بحث و تبادل‌نظر شد.

نیکخواه مطرح کرد: ایجاد و راه‌اندازی اردوگاه ورزشی در چهارمحال و بختیاری با محور دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت؛ مصوبه پایانی هم بحث حسابرسی مستقل شرکت رازدار بود که مقرر شد تا پایان سال ۱۳۹۶ مورد بررسی قرار بگیرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به  کشت گیاهان دارویی در این دانشگاه بیان کرد: چهارمحال و بختیاری قطب گیاهان دارویی است و در این راستا مجوز تولید و بسته‌بندی ۲۰ محصول دارویی صادر شده است و برنامه مفصلی در این زمینه داریم.
وی درباره تغییر سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی نیز اظهار کرد: با این سیاست قدرت مانور رؤسا روی بودجه و شهریه دانشجویان بیشتر می‌شود و بودجه مطابق سیاست واحد‌های دانشگاهی در مسیر درست قرار خواهد گرفت.
 
کد مطلب: 10941
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *