جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۹

علی بابا و تی چارتر 724

صنعت گردشگری جزو صنایع پرطرفدار محسوب می‌شود. در ایران شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری زیادی به فعالیت مشغول هستند. هر کدام از این موسسات با ارائه انواع خدمات مسافرتی و گردشگری به کاربران خود در صدد جذب بیشترین کاربر هستند. در ادامه به معرفی و بررسی شرکت‌های خدمات گردشگری تی چارتر، سپهر ۳۶۰، علی بابا و چارتر ۷۲۴ می‌پردازیم.
علی بابا و تی چارتر 724
توليد ايرانی: چارتر 724 یکی از برترین سایتهای خرید بلیط هواپیما بشمار می رود. انواع پروازهای چارتر و سیستمی را می توانید از طریق سایت چارتر 724 خریداری نمائید. اگر تصمیم به سفر با هواپیما دارید، می توانید انواع پروازهای چارتری و سیستمی داخلی و خارجی را از طریق سایت چارتر 724 تهیه کنید. سایت چارتر 724 علاوه بر پروازهای داخلی، مجموعه متنوعی از پروازهای خارجی به کشورها و شهرهای مختلف از طریق خطوط هوایی مختلف خارجی عرضه می نماید. اگر می خواهید به شهرهای زیارتی مانند نجف و کربلا بروید، اگر قصد بازدید از شهرهای مختلف ترکیه را دارید و یا کشورهایی مانند گرجستان، ارمنستان، چین، تایلند و مالزی به عنوان مقصد شما هستند، چارتر 724 مجموعه ای از بهترین و ارزانترین پروزاهای خارجی را به شما ارائه می کند. چارتر 724 با عقد قرارداد با بهترین شرکتهای هواپیمایی داخلی و خارجی، مجموعه ای از بهترین ها را گردآوری نموده است. چارتر 724 پروازهای چارتری تضمینی و با ارزانترین قیمت را بصورت آنلاین در اختیار شما قرار می دهد. رزرو و خرید بلیط هواپیما از طریق سایت چارتر 724 بسیار ساده است. شما با مراجعه به وب سایت چارتر 724 همواره لیستی از بهترین پروازهای پیشنهادی را مشاهده می کنید. انواع پروازهای مقرون به صرفه و ارزان از شهرهای مختلف به متقاضیان عرضه می گردد. بعلاوه شما این امکان را دارید که از طریق سایت چارتر 724 و جستجوی شهرهای مبدا و مقصد خود فهرست پروازهای موجود را مشاهده کنید. لیست پروازهای پیشنهادی، قیمتهای عرضه شده و ظرفیت پروازها بطور لحظه ای و آنلاین بروز رسانی می گردد. سایت چارتر 724 با هدف خدمات تهیه بلیط آنلاین به کاربران موجب صرفه جویی در وقت و هزینه آنها می شود. شرکت خدمات مسافرتی پیک خورشید با عرضه انواع پروازهای داخلی و خارجی چارتری خدمات متنوع، کامل و ارزان همانند چارتر 724 به کاربران ارائه می نماید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی را دارید، پیشنهاد می شود قبل از هر چیز قیمتهای ارائه شده پیک خورشید را با چارتر 724 مقایسه نمائید.
 
خرید انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی از سایت علی بابا  
علی بابا یکی از معتبرترین سایتهای خرید آنلاین بلیط هواپیما محسوب می شود. پشتیبانی کامل آنلاین و ۲۴ ساعته علی بابا موجبات رضایت مشتریان را فراهم آورده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما داخلی را دارید، با مراجعه به سایت علی بابا مجموعه کاملی از فهرست پروازهای داخلی را می توانید در هر ساعتی از شبانه روز رزرو کنید. علی بابا انواع مختلف پروازهای داخلی در کلاسهای مختلف از بیزنس کلاس گرفته تا اقتصادی را به کاربران عرضه می نماید. علی بابا علاوه بر پوشش صد در صد پروازهای داخلی با تعداد ۱۵ ایرلاین خارجی قرارداد همکاری دارد که در نوع خود در ایران منحصر بفرد است. بدین ترتیب مسافران خارجی از کشورهای مختلف جهان می توانند به سهولت به ایران تردد نمایند. از طرفی علی بابا بهترین و ارزانترین پروازهای بین المللی را برای کاربران ایرانی مقیم کشورهای خارجی فراهم نموده است. علی بابا محل خرید و رزرو بلیط هواپیما برای بسیاری از آژانسهای مسافرتی و تورهای خارجی است. گستردگی و پوشش کامل خطوط هوایی داخلی و خارجی سایت علی بابا، از آن به عنوان مرجعی مطمئن و کامل برای رزرو بلیط هواپیما و سایر خدمات گردشگری ساخته است. علی بابا در کنار خدمات کامل تهیه و خرید بلیط هواپیما، انواع پروازهای چارتی و سیستمی را در دسترس کاربران قرار می دهد. بهترین خطوط هوایی خارجی مانند ایر فرانس، هواپیمایی امارات، هواپیمایی اتریش، لوفتهانزا، هواپیمایی قطر، ترکیش ایر و غیره با علی بابا قرارداد همکاری دارند. خدمات کنسلی و استرداد وجه بلیط هواپیما در سایت علی بابا با تضمین پرداخت وجه بصورت آنلاین صورت می پذیرد. علی بابا کلیه بلیط های هواپیمایی چارتر خود را با تضمین به کاربران عرضه می نماید. خرید بلیط هواپیما از علی بابا با قیمتهای اقتصادی و مقرون به صرفه صورت می پذیرد. شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی پیک خورشید یکی از شرکتهای با سابقه طولانی در عرصه گردشگری محسوب می شود. انواع بلیط های هواپیمای داخلی و خارجی، چارتر و سیستمی با قیمتهای مناسب و ارزان و پشتیبانی کامل آنلاین و ۲۴ ساعته عرضه می شود. تخفیف های خرید بلیط هواپیما در پیک خورشید قابل رقابت با علی بابا بوده و در بسیاری موارد ارزانتر خواهد بود. بنابراین پیشنهاد می شود قبل از هر اقدامی قیمتها و کیفیت خدمات پیک خورشید را با علی بابا مقایسه و سپس اقدام نمائید.

ارائه خدمات گردشگری و تهیه بلیط از سایت تی چارتر
تی چارتر یکی از سایت ها  و اپلیکیشن های عرضه کننده خدمات گردشگری و تهیه بلیط ارزان و اقتصادی است. انواع بلیط هواپیما و قطار را می توانید از تی چارتر با قیمت اقتصادی و ارزان تهیه کنید. تی چارتر همواره عرضه خدمات اقتصادی و با کمترین هزینه را به مشتریان خود در اولویت قرار می دهد. نکته قابل ذکر این است که تی چارتر کلیه پروازهای داخلی به شهرهای مختلف را پوشش می دهد. بنابراین کاربران با محدودیتی برای رزرو یا خرید آنلاین بلیط در تی چارتر مواجه نخواهند بود. از طرفی چنانچه قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید، می توانید کشور و شهر مورد نظر خود را از لیست پروازهای تی چارتر انتخاب نمائید. انتخاب بهترین و ارزانترین پروازهای داخلی و خارجی از طریق تی چارتر میسر خواهد بود. تی چارتر برای صرفه جویی در وقت کاربران در صفحه اول خود لیستی از پروازهای پر تردد و ارزان را درج نموده است. بدین ترتیب مسافران بدون نیاز به جستجوی پروازهای موجود می توانند پرواز مورد نظر خود را از تی چارتر انتخاب نمایند. تی چارتر کلیه بلیط های هواپیمای خود را با تضمین کمترین قیمت به متقاضیان عرضه می کند. بنابراین با مراجعه به سایت تی چارتر کمترین هزینه را برای خرید و تهیه بلیط هواپیما و یا قطار خواهید پرداخت. انواع کشورها و شهرهای خارجی اروپایی، آسیایی، عربی و اقیانوسیه در لیست پروازهای خارجی تی چارتر مشاهده می شوند، لذا مسافران خارجی بدون هیچ نگرانی می توانند ارزانترین بلیط هواپیما خارجی را از طریق تی چارتر تهیه کنند. شرکت خدمات مسافرتی پیک خورشید طی قرارداد با خطوط هواپیمایی داخلی و خارجی دارای مجموعه ای از بهترین و ارزانترین پروازها است. قیمت های بلیط هواپیمای داخلی و خارجی در پیک خورشید ارزانترین در نوع خود بوده و در برخی موارد از قیمتهای تی چارتر نیز پائین تر است.
 
خدمات نوین خرید بلیط هواپیما از سپهر360 
سایت خدمات مسافرتی و گردشگری سپهر ۳۶۰ یکی از شرکتهای جدید در صنعت گردشگری است. سپهر ۳۶۰ با فراهم آوردن بستری مناسب برای خریداران و فروشندگان بدون واسطه، محلی برای خرید و فروش بلیط هواپیما ارزان به وجود آورده است. سپهر ۳۶۰ انواع بلیط های هواپیما چارتر و سیستمی، پروازهای داخلی و خارجی را به شهرها و کشورهای مختلف به کاربران عرضه می نماید. بدین ترتیب امکان رزرو و خرید آنلاین و بدون واسطه بلیط هواپیما از طریق سپهر ۳۶۰ وجود خواهد داشت. با توجه به خرید مستقیم از شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی، نرخ بلیط های سپهر ۳۶۰ بسیار رقابتی بوده و در اغلب موارد کمترین قیمت در نوع خود می باشد. شرکت های مختلف هواپیمایی، خطوط هوایی داخلی و خارجی، آژانسهای مسافرتی و شرکتهای خدمات گردشگری و تهیه بلیط می توانند سهمیه و بلیط های هواپیمای خود را بدون واسطه و مستقیم از طریق سپهر ۳۶۰ به فروش برسانند. سپهر ۳۶۰ درآمد خود را از محل تبلیغات سایت بدست آورده و هیچ گونه سودی از فروش بلیط هواپیما نخواهد داشت. شرکت خدمات گردشگری پیک خورشید با عقد قرارداد همکاری با خطوط هوایی داخلی و خارجی به عرضه تخفیف های ویژه خرید بلیط هواپیما می پردازد. قیمت های پیک خورشید قابل رقابت با سپهر ۳۶۰ بوده، بطوریکه در برخی موارد می توان قیمتهای کمتر از سپهر ۳۶۰ را مشاهده نمود.    
 
کد مطلب: 10813
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *