سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
۰
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۴

جولان میوه‌های وارداتی در بازار

فصل تابستان است و به رغم وجود انواع میوه‌ها در بازار، اما میوه‌های وارداتی در بازار جولان می‌دهند که برای واردات آن‌ها ارز‌های زیادی را از دست می‌دهیم.
جولان میوه‌های وارداتی در بازار
توليد ايرانی: قیمت ۵۹ قلم میوه و سبزی میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران توسط سه نهاد ناظر تعیین و ابلاغ شد، کارشناس اتحادیه بارفروشان، کارشناس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران و مسئول واحد بازرسی و نظارت اصناف میدان مرکزی پس از بررسی قیمت‌های جدید را برای سه روز آینده ابلاغ کردند.

این قیمت‌ها بر اساس استعلام روزانه از بارفروشان معتمد میدان مرکزی میوه و اعمال نظر کارشناسان اتحادیه بارفروشان و اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران تعیین شده و به تأیید مسئول واحد بازرسی و نظارت می‌رسد. فروشندگان باید فاکتور سربرگ‌دار به نام صاحب حجره پس از مهر و امضا به خریدار تحویل دهند.
میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران در جنوبی‌ترین نقطه تهران منطقه ۱۹ در کنار اتوبان آزادگان قرار دارد. روزانه هزاران تن میوه از شهر‌های مختلف به این منطقه سرازیر می‌شود و حجره‌داران این میدان به عنوان امانت فروش محصولات را به خریداران عمده که عموماً مغازه‌داران هستند می‌فروشند و بخشی هم به شهرستان‌ها و استان‌های دیگر ارسال می‌شود.
کد مطلب: 10805
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *