دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲

صادرات مرغ از آبادان ممنوع شد

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت آبادان گفت: صادرات مرغ از این شهرستان در راستای تنظیم بازار ممنوع شده و از انتقال مرغ عرضه شده در بازار آبادان به مرز شلمچه جلوگیری می شود.
صادرات مرغ از آبادان ممنوع شد
توليد ايرانی حسین عیسی زاده دریس روز دوشنبه اظهار داشت: این ممنوعیت در راستای کنترل روند عرضه و تقاضا و تنظیم بازار در محدوده بازار آبادان برای گردشگران خارجی به خصوص گردشگران عراقی که بدون روادید به شهرستان آبادان سفر می کنند اعمال می شود.
 
وی افزود: صادرات مرغ از بازار آبادان باعث کمبود و افزایش قیمت مرغ می شود که با ممنوعیت صادرات مرغ می توان از افزایش قیمت این کالای پر مصرف جلوگیری کرد.
 
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت آبادان گفت: به منظور کنترل قیمت مرغ در بازار آبادان گشت مشترک با فرمانداری، اداره صنعت معدن و تجارت و اداره تعزیرات راه اندازی شده است تا با گرانفروشان برخورد شود.
 
عیسی زاده دریس تعداد واحدهای مرغداری در آبادان را پنج واحد عنوان کرد و افزود: به دلیل نبود کشتارگاه طیور در آبادان ، مرغ تولید واحدهای مرغداری در آبادان برای کشتار به اهواز منتقل شده و پس از کشتار برای عرضه به بازار آبادان منتقل می شود.
 
وی قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار آبادان را ۱۲۹ هزار ریال عنوان کرد و افزود: فروش مرغ کشتار روز با قیمتی بیش از این تخلف بوده و با گرانفروشان برخورد قانونی می شود.
 
عیسی زاده دریس گفت: ۲ واحد عرضه مرغ در آبادان به دلیل گرانفروشی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
کد مطلب: 10791
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *