جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷

نیروی انسانی با دانش و به روز باعث ارتقا سطح واحد تولیدی می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: بها دادن به نیروی انسانی دارای دانش به روز و برتر عاملی اساسی در ارتقا و بهبود وضعیت واحدهای تولیدی است.
نیروی انسانی با دانش و به روز باعث ارتقا سطح واحد تولیدی می شود
به گزارش توليد ايرانی؛ محمد دره وزمی در همایش آموزشی مدیریت تحقیق و توسعه با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت های خاص و بالقوه است، اظهار داشت: برای بالفعل کردن ظرفیت ها، تولید ثروت، ایجاد اشتغال و ارزش افزوده نیازمند ورود شجاعانه کارشناسان زبده ای هستیم که نظرات خود را دلسوزانه مطرح کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان به عنوان یک شهروند باید دغدغه توسعه کردستان را داشته باشه و در اظهار نظر خود تردید به خرج ندهند، افزود: در جایی که می دانید مدیران و متولیان دچار خطا می شوند آگاهانه و با اطلاعات کافی نظرات خود را بیان کنید و مدیران نیز موظف هستند این نکات را مد نظر قرار دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان به رسالت همه مدیران برای بهبود واحدهای تولیدی استان و افزایش اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: وضعیت استان در صورتی تغییر محسوس به خود می بیند که مردم درآمد کافی داشته باشند و ایجاد این درآمد با رونق تولید و ارزش افزوده بیشتر محقق می شود.

دره وزمی یادآور شد: وقتی یک واحد تولیدی به صورت مدرن و علمی اداره شود می توان انتظار داشت که کالای تولیدی آن در بازار مشتری پیدا خواهد کرد و می تواند با تولیدات مشابه رقابت کنند.

وی تولید کالا به صورت سنتی در دنیای پر رقابت امروز را منجر به شکست ارزیابی کرد و بیان کرد: در حال حاضر تولید کننده نمی تواند به صورت سنتی به تولید ادامه داد، چرا که هم سلایق مشتریان عوض شده است و همه رقبا لحظه به لحظه با رصد خواست مشتریان کالاهای به روز تولید می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان توجه به مجموع مسائل مرتبط با تولید، نوع تولید و تشخیص خواست مشتری را کار واحدهای تحقیق و توسعه دانست و گفت: اگر می خواهیم واحد تولیدی ما مواد اولیه را به صورت بهینه مصرف و ارزش افزوده بیشتری ایجاد کند و در ادامه خدمات و تولید کالا کیفی تر عمل کند واحد تحقیق و توسعه باید کارش را به درستی انجام دهد.

دره وزمی اظهار داشت: ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان به اهمیت حضور پررنگ واحد تحقیق و توسعه پی برده ایم و تمام تلاش بر این بوده که تحقیق و توسعه را بسط بدیم و در این راه نیز گام های مهمی برداشته شده است.
کد مطلب: 10542
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *