پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵

بازار خودرو در سیطره جولان دلالان

بازار امروز خودرو شاهد انتشار قیمت‌ها در سایت‌های فروش خودرو است این در حالی است که پیش از این، این سایت‌ها به خاطر ایجاد التهاب در بازار خودرو و انتشار قیمت‌های غیرواقعی از انتشار آگهی آن هم به همراه مبلغ خودرو ممنوع بودند.
بازار خودرو در سیطره جولان دلالان
توليد ايرانی: بازار امروز قیمت خودرو همچنان شاهد نوسانات قیمتی در انواع محصولات داخلی است. فعالان بازار دلیل این موضوع را افزایش قیمت تعدادی از محصولات شرکت‌های خودروسازی و عرضه محدود برخی محصولات به بازار می‌دانند. علاوه بر این بازار امروز خودرو شاهد انتشار قیمت‌ها در سایت‌های فروش خودرو است به نحوی که بعضاً در برخی از آگهی‌های فروش برای پراید ۱۱۱ که در بازار ۴۶ تا ۴۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده رقم‌های ۵۰ تا ۵۱ میلیون تومانی منتشر می‌شود که این همین امر التهابات بازار را افزایش داده است.
پیش از این این سایت‌ها به خاطر ایجاد التهاب در بازار خودرو و انتشار قیمت‌های غیرواقعی از انتشار آگهی آن هم به همراه مبلغ خودرو ممنوع بودند، اما امروز این ممنوعیت برداشته شده و به راحتی در انواع محصولات قیمت‌های سلیقه‌ای منتشر می‌شود. همین موضوع عاملی شده تا بازار خودرو شاهد افزایش غیرمعقول قیمت‌ها در انواع خودرو‌ها باشد.
کد مطلب: 10429
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *