دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۳

روحانی مانع برکناری رئیس سازمان خصوصی سازی است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: قبل از جریان رای اعتماد دژپسند وزیر اقتصاد، با او موارد تخلف پوری حسینی را در میان گذاشتیم و وی متقاعد و متعهد شد که در صورت کسب اعتماد مجلس، نسبت به برکناری پوری حسینی اقدام کند.
روحانی مانع برکناری رئیس سازمان خصوصی سازی است
توليد ايرانی:نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به نحوه مدیریت سازمان خصوصی سازی توسط پوری حسینی رئیس این سازمان، اظهار داشت: قبل از جریان رای اعتماد فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد، با او موارد تخلف پوری حسینی را در میان گذاشتیم و وی متقاعد و متعهد شد که در صورت کسب اعتماد مجلس، نسبت به برکناری پوری حسینی اقدام کند.

وی افزود: بعد از جلسه رای اعتماد، در جلسه ای که فراکسیون نمایندگان ولایی با وزیر اقتصاد برگزار کرد و قریب به ۷۰ نفر از نمایندگان مردم نیز در این جلسه حضور داشتند، مجددا تعهدی که آقای وزیر قبل از فرآیند رای اعتماد خود داده بود را به او متذکر شدند. دژپسند در این جلسه مجددا اعلام کرد که به تعهدش پایبند است و بیان کرد به پوری حسینی گفته باید به فکر کار دیگری برای خود باشد، اما متاسفانه چند روز بعد از آن جلسه وزیر اقتصاد به ما اعلام کرد دیگر امکان وفاداری به این عهد را ندارم، چراکه رئیس جمهور مانع برکناری رئیس سازمان خصوصی سازی است.

بیگی تصریح کرد: بنده این موضوع را در نطق ۴ ماه پیش اعلام کردم و زمانی که آقای واعظی در حال بیان کردن موضع آقای روحانی در این خصوص بود را شنیدم که گفت رئیس جمهور به امنیت شغلی مدیران بسیار متعهد است و حاضر نیست این برکناری را انجام دهد.
عضو کمیسیون شوراها یادآور شد: به دنبال این موضوع بیش از ۱۰۰ نفر از وکلای مردم با سند و مدرک به رئیس جمهور نامه نوشتند و قریب به ۱۱۵ نفر از نمایندگان مجلس به رئیس قوه قضائیه مکاتبه انجام دادند و درخواست کردند که رسیدگی به جرایم و تخلفات سازمان خصوصی سازی در اولویت قرار گیرد و این رسیدگی به صورت علنی و در مرآ و منظر عمومی اتفاق افتد.

نماینده مردم تبریز با اشاره به تجمع اخیر دانشجویان کشور در اعتراض به نحوه ریاست سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به اینکه دانشجویان پشتوانه بقای آقای پوری حسینی را رئیس جمهور می‌دانند در این تجمع مخاطب خود را رئیس جمهور قرار دادند و در این تجمع خواستار برکناری پوری حسینی شدند.
 
کد مطلب: 10349
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *