چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
صحافی فنری ایمان
نام کارخانه:صحافی فنری ایمان/نوع محصولات:تولید کننده دفاتر تحصیلی،تقویم و سر رسید و هدایای تبلیغاتی/تلفن تماس:02146812716-7/آدرس:تهران،شهر قدس،میدان قدس،انتهای خیابان چمن،خیابان صنعت،نبش صنایع چهارم،پلاک 52
۱
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۳

دفاتر گلاسه شهدا تولید شده در صحافی ایمان+عکس

صحافی ایمان همواره در جهت ارائه خدمات صحافی به همکاران، چاپخانه ها، دفاتر تبلیغاتی و سایر ارگانها و شرکت‌ها نیز فعالیت دارد.
توليد ايرانی:تولید دفاتر مدارس
صحافی ایمان در سال 1375 اولین محصول دفتر خود را به بازار نوشت افزار عرضه نمود که با استقبال قابل توجه مصرف کنندگان روبه رو شد.
در ادامه با پیروی از اصل مشتری مداری و در نظر گرفتن سلایق مختلف در مقاطع تحصیلی از پیش دبستان تا تحصیلات دانشگاهی و همچنین کلاس‌های آموزشی و هنری، طراحی و تولید بیش از هفتاد مدل دفتر، حاصل تلاش مجموعه‌ی تولیدی ایمان بوده است.
تولید سررسید و تقویم
ایمان در صنعت تبلیغات که در ارتباط با کار صحافی باشد نیز فعالیت چشمگیری دارد که می‌توان از آن به تولید سررسید با جلد ترمو، سررسید با جلد گالینگور و سلفونی، تقویم رومیزی با پایه MDF، تقویم رومیزی با پایه مقوا، تقویم دیواری، دفتر تلفن در سایزهای مختلف و جلدهای متنوع چرم و گالینگور اشاره کرد.
 
خدمات
صحافی ایمان همواره در جهت ارائه خدمات صحافی به همکاران، چاپخانه ها، دفاتر تبلیغاتی و سایر ارگانها و شرکت‌ها نیز فعالیت دارد.
از جمله خدمات این مجموعه عبارتند از:
صحافی پانچ و فنر زوجی،
صحافی پانچ و فنر مارپیچ،
جلدسازی،
برشکاری،
جلددوزی چرم و ترمو،
داغی و طلاکوب،
لیزر،
پرس فرکانسی (دوخت طلقی و PVC)،
و ساخت کلاسور.
 
نام کالا : دفتر گلاسه شهدا
تعداد برگ :  ۶۰ برگ و ۱۰۰ برگ
نوع جلد : گلاسه ۳۰۰ گرمی
سایز : ۱۶.۵*۲۳.۱
نوع فنر : مورب
کد کالا : ۶۰ برگ (۹۷۰۵)
کد کالا : ۱۰۰برگ (۹۷۰۷)
کد مطلب: 3634
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *