جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
شرکت خدمات چرم کوب درب و آگوستیک هیس
نام شرکت: صنایع هیس چرم پویان / نوع خدمات شرکت: آگوستیک و چرم درب و دیوار و تاج تخت / تلفن دفتر فروش: 55388358 / آدرس دفتر فروش: خیابان کارگر جنوبی- خیابان معیری- خیابان صداقت - کوچه اکرام - پلاک 8 واحد 7
۰
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲

درب آکوستیک، درب چرم، درب ضد صدا+عکس

توليد ايرانی:
 
 
خدایاجهان پادشاهی توراست                            زماخدمت آید خدایی توراست

 
شرکت آکوستیک هیس با شماره ثبت 425548، دارای 4 دهه تجربه در زمینه آکوستیک و عایق های صوتی میباشد و تلاش میکند تا با ترکیب هنر و زیبایی در کنار استفاده از پنل های آکوستیکی جاذب صدا به نوآوری و تنوع در زمینه عایق های صدا دست یابد. آکوستیک هیس با استفاده از تجربیات مهندسان،طراحان حرفه ای سعی در کاهش آلودگی صوتی بواسطه ایجاد و خلق هنر زیبای در طراحی فضا و به همراه کسب مهارت در طراحی آکوستیکی درب و دیوار ضد صوت در مراکزی مانند: استودیو ضبط صدا،سالن های ورزشی، همایشات، کنسرت، اداره ها ،رستوران ، سالن عروسی، کافی شاپ و منازل میپردازد.
 
ضد صوت،عایق صوتی و آکوستیک
آلودگی صوتی
آلودگی صوتی از جمله پیامدهای زیانبار صنعتی شدن جوامع است که سلامت روانی و آرامش روحی ساکنان شهرهای بزرگ را به هم زده و به نوعی ریشه بسیاری از تنش‌های اجتماعی است در واقع آلودگی صوتی صدای ناخواسته یا صدایی با مدت زمان، شدت یا کیفیتی است که سبب آسیب جسمی یا روانی به انسان می شود.
شرکت طراحی و مهندسی آکوستیک هیس سعی در ارتقا و بروز رسانی خود و تحقیقات پیوسته در دنیا در زمینه عایق صوت و آکوستیک، در کنار طراحی زیبا و در عین حال کاربردی با در نظر گرفتن مسائل علمی صوت و آکوستیک،در جهت تلاش هرچه بیشتر کاهش نویز در فضا خدمات خود را ارائه مینماید. آکوستیک هیس با سالها تجربه در زمینه مشاوره،طراحی، اجرا و تجهیز سالن های اجتماعات، کنفرانس، آمفی تئاتر، سینما، دفاتر مدیریت و سایر ارگان های دولتی و غیر انتفاعی، با هدف ارتقا و رشد در زمینه ایجاد ایزولاسیون صوتی و آکوستیک فعالیت مینماید. امروزه آلودگی صوتی در کلان شهر ها امری اجتناب ناپذیر شده است امروزه با کمک عایق های ضدصدا میتوان گام موثری در کاهش صداهای مزاحم در اطراف محل کار و منزل برداشت. سازمان آکوستیک هیس اقدام به ارایه خدمات تخصصی در خصوص تولید و طراحی عایق های صوت، در تمام شهرهای ایران و نیز کشورهای خاورمیانه به صورت مشاوره، طراحی، تولید و اجرای پروژه های ضدصوت مینماید. بدین امید که بتوانیم درصد قابل توجهی از حجم صدا را در اطراف شما عزیزان را کم کنیم.اما ارائه یک درصد مشخص در آکوستیک امکان پذیر نمی باشد زیرا شنوایی افراد با هم متفاوت است و گاه در یک محیط بسیار آرام یک صدای میتواند توجه بیشتری از حس شنوایی را به خود جلب نماید اما در یک محیط پر سروصدا گاه این صدا اصلا مورد توجه قرار نمیگیرد. اما ما میتوانیم اذعان نماییم بیش از 50 درصد از آلودگی صوتی را میتوان به کمک عایق های صدا کاهش داد.

 
کد مطلب: 1263
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *